Massage

8 10 2009

Vanochtend bleek pas echt hoe mooi de villa en het uitzicht is… wakkerworden en vanuit je door de airco gekoelde slaapkamer zo de Balinese zon in, uitzicht op zee en het ontbijt wat al voor je klaar staat….. hier willen we niet meer weg!

Even lekker douchen en toen het zwembad in. Rond 11 uur stond Erik (onze chauffeur) klaar om het dorp in te gaan voor wat inkopen en om de ‘internet-tikken’ te kopen bij de plaatstelijke internet-toko. De rit naar het dorp was al weer een belevenis op zich: ontelbare scootertjes crossen dwars door het verkeer heen als een soort grote mieren-kolonie, waarbij soms je hart even overslaat. Dat mensen zich hier niet aan de lopende band doodrijden is eigenlijk een wonder.. alles nemen ze mee, en soms zitten pa en ma met twee kleine kindertjes op een scooter en wringen zich dwars tussen de auto’s op de tweebaans weg door. Eigenlijk is het heel simpel: flink toeteren betekent hier.. opzij! Ik rij gewoon door!

In de supermarkt was het ook even wennen.. je herkent werkelijk niets! Gelukkig hadden we Erik bij ons die precies kon vertellen wat we moesten hebben. Bij de kassa gaat het ook allemaal rustig aan: de cassiere pakt de boodschappen zelfs voor je in in een doos. Het is wel even wennen aan de Rupiah hier.. al die nullen op de biljetten… het lijkt alsof je enorm rijk bent, en dat is ook zo. Het is onvoorstelbaar hoe goedkoop alles hier is.

Met twee karren vol de supermarkt uit, en dan moet je die idioot drukke weg oversteken.. niets aan de hand, want er staat gewoon een mannetje die al het verkeer voor je tegenhoudt. Terwijl we stonden te wachten op Erik die de auto voor kwam rijden werden we wel 10 keer aangesproken of we een lift nodig hadden. De Hollanders zijn natuurlijk weer argwanend, maar mensen bedoelen het hier echt vriendelijk…

Daarna nog even bij Bits & Bytes gestopt voor de internet-tikken. We kunnen nu dus ook bellen naar Nederland via internet, vanavond gaan we het uitproberen! Ons bellen zal lastig zijn omdat we hier niet constant online zijn, je betaald namelijk de tijd dat je verbinding hebt.

Bij de villa weer een duik genomen in het zwembad en daarna stonden er vier masseuses voor ons klaar… we hebben ons allemaal (heel vervelend) een uur laten masseren voor het wereldbedrag van 100.000 Rupiah (7 euro…)

Vanavond hadden Made en Iloh een waanzinnig lekkere groentensoep gemaakt als voorgerecht en Babi Ketjap als hoofdgerecht.

Nu zitten we lekker op het terras te genieten van een glaasje en moeten we ons alweer voorbereiden op een volgende dag van verwennen en ontspannen. Morgen komt Erik met de eigenaar van de lokale duikschool om te bespreken waar en wanneer we gaan duiken.

Deze vakantie kan nu al niet meer stuk, het weer is fantastisch, de villa prachtig en we hoeven zelf helemaal niets te doen, behalve genieten en ontspannen… het is waar: Bali is het paradijs op aarde..

Groeten van ons allemaal en tot de volgende keer!

Dennis.

IMG_2106IMG_2104IMG_2103IMG_2098IMG_2093IMG_2083

PS: morgen maken we nog wat foto’s van de villa en het uitzicht…


Acties

Information

10 responses

8 10 2009
Cathy en Dennis

Hallo allemaal!! ,

Wat een ontzettend mooie foto’s allemaal!!
Dit is zeker een vakantie voor jullie om nooit te vergeten. Ik hoef zeker weten niet te vragen of het een beetje leuk is daar want dit is wel heel erg genieten.. Een echte vakantie .
Hier in Dordrecht gaat alles goed hoor. Heel het huis staat nog en ziet er voor mij doen nog netjes uit hahahaha!. Met macy gaat ook alles goed ze mist jullie net zoals ik dus daarom hou ik haar elke (bijna) nacht bij me want dan is het ook niet zo stil in huis. Ik vind het zelfs niet meer eens zo erg als ze blaft. Mam pap ik stuur jullie morgen even een sms zodat we een keer kunnen afspreken voor om te gaan msnen goed?..

Dikke knuffels en kusjes aan iedereen!!
+ Een poot en een lik van macy!!
Cathy & Macy

8 10 2009
Dennis,Debby & Nikki

Zo wat klinkt het allemaal super zeg…Een kok…een chauffeur… Massages! Je zou er zo aan kunnen wennen he!! Leuk om te lezen dat alles zo geweldig is daar… Het ziet er allemaal super uit!!! Niet voor te stellen hoe lief en behulpzaam die mensen zijn he.Kunnen ze hier in europa heel wat van leren…
Nikki heeft het iedere dag over jullie.Ze zit er echt mee joh dat we niet mee konden naar schiphol…Gaat ze ineens huilen of wil ze een sms sturen… Zegt ze “mama ik mis mijn Ron en Dennis zo”Wel schattig hoor maar jullie blijven nog wel ff weg…Ga maar eens uit leggen hoe lang dat nog is…Hahahaha
Geniet ervan met zn alle!!!!
Dikke kus…en veel liefs

8 10 2009
jasper en dick

Hey jongens,
leuk jullie verhalen te lezen , zo te zien en te lezen hebben jullie het heerlijk, ook fijn dat het huis er mooier in het echt uit ziet dan in de folder, vaak valt het dan tegen als je er in het echt bent.
Ik ben benieuwd naar de duikfoto’s..
wij hoeven nog maar 5 dagen te werken en dan gaan wij…hoe dichter het bij onze vakantie komt des te meer en zwaar het wordt om nog te werken , en alles te regelen voor we uiteindelijk 5 weken weg kunnen .
we wensen jullie nog veel plezier en mooi weer..
een dikke knuffel van ons

9 10 2009
Anta

Hoi allemaal,
Wat heerlijk om zo met jullie mee te kunnen genieten!
Ik heb onwijze spijt dat ik niet mee ben gegaan…
Wat een mooie foto’s trouwens.
Heel veel plezier en blijf schrijven, vind het erg leuk jullie belevenissen te lezen.
Aju, Anta

9 10 2009
Sandra

Doet me weer aan Thailand denken.
Daar zag je ook de meest gekke dingen op brommertjes voorbij komen.
En ook daar iedereen even vriendelijke en behulpzaam.
Ja dat is een heel groot verschil met hier.

Kus

9 10 2009
marie jose

hoi baligangers,
wat lijkt het me vervelend om op bali te zitten. niets om over na te denken, niets te regelen, alleen maar verwend worden, snorkelen, duiken, boekje lezen en gezelligheid. nee geef mij maar nederland: files, volle treinen, ( eerlijk is eerlijk: vandaag en gisteren scheen de zon), fijn iedere dag naar je werk, je was doen, stofzuigen. jullie merken ik ben niet jaloers aangelegd, maar ik zou wel even willen ruilen. hoeft niet zolang hoor, met een weekendje ben ik al tevreden.
nou veel plezier verder en ik volg jullie belevenissen met veel plezier.
liefs marie-jose

12 10 2009
John en Marjon

Hi buurtjes, Alhoewel het nu niet naast de deur is. Bali…..Wat ziet het er geweldig uit daar. Echt net zo mooi als de foto die we op de website hebben bekeken. Is het in het echt ook zo mooi??? Genieten is volgens mij het enige wat je kunt doen.
Om jullie ook nog even gerust te stellen vanuit onze kant 😉
Het huis staat nog en we zijn nog niet weggeblazen door een feestje. Hi hi.
Geniet er nog even van, voordat je’t in de gaten hebt is het alweer voorbij.
Groetjes en kus van
John en Marjon
x

15 10 2009
gre

ha corrie en mo & en mede vakantiegangers
ik heb mezelf altijd voorgehouden dat ik nooit jaloers ben, op wie of wat dan ook, maar daar moet ik nu op terug komen, ik wil dit ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waanzinnig ziet het er uit.
Ik ben blij even wat te horen, ging me een beetje zorgen maken, dat je echt daar wilde blijven. we missen je wel hoor mo.
nog fijne tijd allemaal, en ik hou deze site in de gaten.
groetjes gre
& familie & collegé

17 10 2009
Paul Evelyn en de rest van de gang

Hoi Eric en Connie,
Wat een mooie foto’s! Dat vinden ma en Jo ook. Ze zijn onder de indruk van jullie plek. Het is omdat het zo ver vliegen is anders waren ze wel even langsgekomen. Wij hebben ook mooi weer bij de kachel. Veel plezier en tot snel!

Dikke groetjes uit Delft en Strijen

Kuskus

25 10 2009
Marian

Hallo Mo en Oma Corrie
Heb net de foto’s zitten bekijken
BEN JALOERS!!!!!!!!!!! Hebben jullie ook zo’n heerlijke massage gehad???
Mo hoe zijn de mannetjes daar?
Al wat leuks gezien om mee te nemen????
Je vroeg wat je voor me mee kan nemen….
Nou doe maar een rijke knappe man, graag wel rond de 1 meter 70, aub niet zo klein (alhoewel ook wel makkelijk soms haha)

Jullie zullen wel bale om naar huis te moeten, zitten daar zo heerlijk in zomer kleding
Hier is het koud, en ja ik kan het weten, want op de scooter is het ZEKER koud snik snik
Ja je kom ook overal, maar niet zonder tom tom hoor, rij rustig op de autobaan, ipv fietspad, en als er een sirene (ambulance) aankom wil ik opzei gaan, vergeet ff dat ik op het fietspas rij hahhahahaMaar alles went behalve een v…
Ik kom natuurlijk donderdag langs……. wil alles horen!!
Klote dat de muggen je lekker vinden, hier heb je geen last meer van de muggen hoor!
Die vinden het te koud hier..

En meid je hoef echt niks mee te nemen hoor, koop maar wat voor jezelf
Flauwekul moet je gaan shoppen en zoeken naar kadootjes, hoef helemaal niet
Ik weet toch wel dat je aan me denk
En wierook ofzo kan je hier ook kopen….
Als je dan toch iets wil kopen, een sjaaltje zwart\of wit of zwartwit
Maar het hoef echt niet!
Komt wel goed hier op een rommelmarkt haha
Oh mag ik dan wel met je mee rijden?????PLEACE??????
Nou geniet nog maar van je laatste week

Oma Corrie, ook een beetje naar je zin?
Ook nog lieve oude mannetjes aan de haak geslagen???
Veel gekocht zeker???? haahahah
Nou zie jullie snel weer
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Plaats een reactie